ioGAS koulutus 30.-31.3.2020 Otaniemi, Espoo

In English below. Updated on 27.1.2020

Geologiliitto järjestää kurssin: Best practice geochemical (and structural) workflows for geologists, using ioGAS. Kouluttajina Nick Oliver, Nick Cook ja James Cleverley. Kurssi on kaksipäiväinen ja se pidetään osoitteessa Vuorimiehentie 5 GTK:n pääkonttorilla Otaniemessä. Otaniemeen pääset helposti metrolla ja bussilla, majoitusta tarjoaa Radisson Blu kävelymatkan päässä GTK:n toimistolta.

Lataa kurssin esite alta. Ilmoittautua voit tästä linkistä 28.2. mennessä: https://forms.gle/r9Hxh1CsL3P6tfmu9

Yhteistyössä HCOV Global, GTK, IMDEX, Geopool ja Mawson resources

Geologiliitto organizes a 2-day shortcourse on the theme: Best practice geochemical (and structural) workflows for geologists, using ioGAS. Trainers are Nick Oliver, Nick Cook and James Cleverley. The course is held in GTK HQ in Vuorimiehentie 5, Otaniemi, Espoo. With easy access by subway and bus. Accommodation available at Radisson Blu within walking distance of the venue.

Dowload updated first info letter below. Registration link below, register the latest at 28.2.: https://forms.gle/r9Hxh1CsL3P6tfmu9

Course is made possible with kind co-operation of HCOV Global, GTK, Geopool, IMDEX and Mawson Resources.

FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin